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  • Source: IEEE Transactions on Games. Unidade: IME

    Subjects: ARQUITETURA DE SOFTWARE, PROJETO DE SOFTWARE ORIENTADO A OBJETO, JOGOS DE COMPUTADOR

    Versão PublicadaAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      MIZUTANI, Wilson Kazuo e KON, Fábio. Rulebook: an architectural pattern for self-amending mechanics in digital games. IEEE Transactions on Games, v. 1, n. 1, p. 1-10, 2024Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1109/TG.2024.3359439. Acesso em: 11 maio 2024.
    • APA

      Mizutani, W. K., & Kon, F. (2024). Rulebook: an architectural pattern for self-amending mechanics in digital games. IEEE Transactions on Games, 1( 1), 1-10. doi:10.1109/TG.2024.3359439
    • NLM

      Mizutani WK, Kon F. Rulebook: an architectural pattern for self-amending mechanics in digital games [Internet]. IEEE Transactions on Games. 2024 ; 1( 1): 1-10.[citado 2024 maio 11 ] Available from: https://doi.org/10.1109/TG.2024.3359439
    • Vancouver

      Mizutani WK, Kon F. Rulebook: an architectural pattern for self-amending mechanics in digital games [Internet]. IEEE Transactions on Games. 2024 ; 1( 1): 1-10.[citado 2024 maio 11 ] Available from: https://doi.org/10.1109/TG.2024.3359439
  • Unidade: IME

    Subjects: ARQUITETURA DE SOFTWARE, JOGOS DE COMPUTADOR

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      MIZUTANI, Wilson Kazuo. The Unlimited Rulebook: architecting the economy mechanics of games. 2021. Tese (Doutorado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2021. Disponível em: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-22122021-205515/. Acesso em: 11 maio 2024.
    • APA

      Mizutani, W. K. (2021). The Unlimited Rulebook: architecting the economy mechanics of games (Tese (Doutorado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-22122021-205515/
    • NLM

      Mizutani WK. The Unlimited Rulebook: architecting the economy mechanics of games [Internet]. 2021 ;[citado 2024 maio 11 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-22122021-205515/
    • Vancouver

      Mizutani WK. The Unlimited Rulebook: architecting the economy mechanics of games [Internet]. 2021 ;[citado 2024 maio 11 ] Available from: https://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-22122021-205515/
  • Source: Entertainment Computing. Unidade: IME

    Subjects: ARQUITETURA DE SOFTWARE, JOGOS DE COMPUTADOR

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      MIZUTANI, Wilson Kazuo e DAROS, Vinícius K e KON, Fábio. Software architecture for digital game mechanics: a systematic literature review. Entertainment Computing, v. 38, p. 1-18, 2021Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1016/j.entcom.2021.100421. Acesso em: 11 maio 2024.
    • APA

      Mizutani, W. K., Daros, V. K., & Kon, F. (2021). Software architecture for digital game mechanics: a systematic literature review. Entertainment Computing, 38, 1-18. doi:10.1016/j.entcom.2021.100421
    • NLM

      Mizutani WK, Daros VK, Kon F. Software architecture for digital game mechanics: a systematic literature review [Internet]. Entertainment Computing. 2021 ; 38 1-18.[citado 2024 maio 11 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.entcom.2021.100421
    • Vancouver

      Mizutani WK, Daros VK, Kon F. Software architecture for digital game mechanics: a systematic literature review [Internet]. Entertainment Computing. 2021 ; 38 1-18.[citado 2024 maio 11 ] Available from: https://doi.org/10.1016/j.entcom.2021.100421
  • Source: Proceedings. Conference titles: International Conference on Software Architecture - ICSA. Unidade: IME

    Subjects: JOGOS DE COMPUTADOR, ARQUITETURA E ORGANIZAÇÃO DE COMPUTADORES, ARQUITETURA DE SOFTWARE

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
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    • ABNT

      MIZUTANI, Wilson Kazuo e KON, Fábio. Unlimited rulebook: a reference architecture for economy mechanics in digital games. 2020, Anais.. Piscataway: IEEE, 2020. Disponível em: https://doi.org/10.1109/ICSA47634.2020.00014. Acesso em: 11 maio 2024.
    • APA

      Mizutani, W. K., & Kon, F. (2020). Unlimited rulebook: a reference architecture for economy mechanics in digital games. In Proceedings. Piscataway: IEEE. doi:10.1109/ICSA47634.2020.00014
    • NLM

      Mizutani WK, Kon F. Unlimited rulebook: a reference architecture for economy mechanics in digital games [Internet]. Proceedings. 2020 ;[citado 2024 maio 11 ] Available from: https://doi.org/10.1109/ICSA47634.2020.00014
    • Vancouver

      Mizutani WK, Kon F. Unlimited rulebook: a reference architecture for economy mechanics in digital games [Internet]. Proceedings. 2020 ;[citado 2024 maio 11 ] Available from: https://doi.org/10.1109/ICSA47634.2020.00014
  • Source: Proceedings. Conference titles: International Symposium on Computer Music Multidisciplinary Research - CMMR 2016: Bridging People and Sound. Unidade: IME

    Subjects: COMPUTAÇÃO MUSICAL, SISTEMAS DE TEMPO-REAL, MIDDLEWARE

    PrivadoAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MIZUTANI, Wilson Kazuo e KON, Fábio. VORPAL: an extensible and flexible mddleware for real-time soundtracks in digital games. 2017, Anais.. Cham: Springer, 2017. Disponível em: https://doi.org/10.1007/978-3-319-67738-5_13. Acesso em: 11 maio 2024.
    • APA

      Mizutani, W. K., & Kon, F. (2017). VORPAL: an extensible and flexible mddleware for real-time soundtracks in digital games. In Proceedings. Cham: Springer. doi:10.1007/978-3-319-67738-5_13
    • NLM

      Mizutani WK, Kon F. VORPAL: an extensible and flexible mddleware for real-time soundtracks in digital games [Internet]. Proceedings. 2017 ;[citado 2024 maio 11 ] Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-319-67738-5_13
    • Vancouver

      Mizutani WK, Kon F. VORPAL: an extensible and flexible mddleware for real-time soundtracks in digital games [Internet]. Proceedings. 2017 ;[citado 2024 maio 11 ] Available from: https://doi.org/10.1007/978-3-319-67738-5_13
  • Unidade: IME

    Subjects: COMPUTAÇÃO APLICADA, COMPUTAÇÃO MUSICAL, SISTEMAS DE TEMPO-REAL, TÉCNICAS DE PROGRAMAÇÃO

    Acesso à fonteHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MIZUTANI, Wilson Kazuo. VORPAL: a middleware for real-time soundtracks in digital games. 2017. Dissertação (Mestrado) – Universidade de São Paulo, São Paulo, 2017. Disponível em: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-18052017-112539/. Acesso em: 11 maio 2024.
    • APA

      Mizutani, W. K. (2017). VORPAL: a middleware for real-time soundtracks in digital games (Dissertação (Mestrado). Universidade de São Paulo, São Paulo. Recuperado de http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-18052017-112539/
    • NLM

      Mizutani WK. VORPAL: a middleware for real-time soundtracks in digital games [Internet]. 2017 ;[citado 2024 maio 11 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-18052017-112539/
    • Vancouver

      Mizutani WK. VORPAL: a middleware for real-time soundtracks in digital games [Internet]. 2017 ;[citado 2024 maio 11 ] Available from: http://www.teses.usp.br/teses/disponiveis/45/45134/tde-18052017-112539/

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